loading...
دنیای مطلب
فرحان شهمیری بازدید : 41 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (1)

 ظهر ديروز کارگاه آموزشي سوني براي اصحاب رسانه و رونمايي از محصولات جديد رونمايي شده در کنگره جهاني موبايل بارسلون در هتل پارسيان تهران برگزار شد. در اين کارگاه فرصتي شد تا از نزديک محصولات جديد سوني را هر چند کوتاه مورد بررسي قرار دهيم. در اين مطلب قصد داريم بررسي کوتاهي بر آخرين پرچمدار سوني يعني اکسپريا Z2  داشته باشيم.

sony-xperia-z2-hands-on-in-farnet-01

 

فرحان شهمیری بازدید : 35 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

در بازار تبلت‌هاي اندرويدي ارزان‌قيمت به نام‌هايي مانند نکسوس 7 گوگل و يا Kindle Fire HD برمي‌خوريم. تبلت‌هايي از برندهاي متفرقه نيز کم نيستند که با قيمتي کم و البته برندهاي گمنام با پشتيباني ضعيف در بازار خودنمايي مي‌کنند.

 

Asus-MemoPadHD7-Review-in-Farnet-01

 

 

فرحان شهمیری بازدید : 28 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود رايگان مجموعه اي از پرکاربردترين فونت هاي زيباي فارسي

شامل قلم هاي متني و گرافيکي به صورت کاملاً اصلاح شده

دانلود فونت هاي پرکاربرد فارسي

در اين پست، مجموعه کاربري از فونت هاي فارسي اصلاح شده و اسناندارد رو در سايت دوستي ها آماده کرديم. از مهم‌ترين ويژگي‌ فونت‌هاي اصلاح شده مي‌توان به تنظيم درهم‌رفتگي (Kerning) حروف و کاهش تقريبا 10 درصدي طول متن در برخي فونت‌ها اشاره کرد که در کنار افزايش زيبايي متن، کاهش حجم صفحات يک کتاب، کاهش مصرف کاغذ و هزينه را موجب مي‌شود.

فرحان شهمیری بازدید : 26 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود فيلم جديد و بسيار زيباي طبقه حساس

دانلود فيلم ايراني طبقه حساس

فيلم ايراني طبقه حساس با کيفيت عالي DVD با لينک مستقيم به همراه لينک کمکي

” توجه : در صورت نارضايتي صاحب اثر لينک دانلود حذف مي شود “

دانلود فيلم طبقه حساس

 
فرحان شهمیری بازدید : 39 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه جديد بازي فوق العاده گرافيکي و مهيج Subway Surfers براي اندرويد Subway Surfers 1.20.0

نسخه معمولي + نسخه مود شده ( پول بي نهايت ) به تفکيک از ادامه مطلب قابل دانلود است 

به جديدترين نسخه آپديت و تغييرات نسخه جديد ذکر شد

 (( سفر به شهر نيويورک )) - امتياز 4.5 از 5 در گوگل پلي

Subway Surfers يک بازي فوق العاده زيبا و مهيج است که اضطراب و هيجان را در آن به طور کامل احساس خواهيد کرد! در اين بازي کنترل شخصيت بازي به دستان شما و تاچ اسکرين گوشي اندرويدي شماست که بايد با پرش به موقع از موانع و جمع آوري سکه و امتياز به مراحل بالاتر برويد.

Subway Surfers 1.20.0

 

فرحان شهمیری بازدید : 25 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

با وجود گوشی‌های اندرویدی پرچم‌دار مختلف از برندهای متفاوت هرساله این پرچم‌داران سامسونگ و اچ‌تی‌سی هستند که با جدیدترین سخت‌افزارهای روز عرضه می‌شوند و رقابت سرسختانه‌ای دارند که در سال‌های اخیر معمولاً به نفع سامسونگ و سری کهکشهانی گلکسی اس آن تمام شده است. اما امسال که گلکسی اس ۴ تغییر ظاهری زیادی نکرده و اچ‌تی‌سی تمام توان خود را در HTC One به نمایش گذاشته است برنده این جدال سهمگین کدام گوشی است؟

Galaxy-S-4-vs-HTC-One

 

فرحان شهمیری بازدید : 37 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

این روزها با وجود پرچمدارانی مانند گلکسی اس 5 سامسونگ، اچ تی سی وان و اکسریا زد2  سونی رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند اصلا آسان نیست و هر شرکتی که ادعای تولید بهترین گوشی هوشمند بازار را داشته باشد باید با چنین پرچمدارانی به رقابت بپردازد اما ظاهرا ال‌جی کار را راحت‌تر کرده و با عرضه گوشی هوشمند جی ۲ هر شرکتی که چنین ادعایی را داشته باشد کافیست گوشی هوشمندی بهتر از این گوشی به بازار عرضه کند. بله! ال‌جی پس از عرضه گوشی موفق اپتیموس جی که با اپتیموس جی پرو ادامه پیدا کرد توانست جی ۲ را به عنوان جانشین اپتیموس جی اما بدون پیشوند اپتیموس در نام خود روانه بازار کند.

Lg-G2-Review-01

 

در ادامه مطلب با ما باشید.

فرحان شهمیری بازدید : 44 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر تا بحال یکی از گوشی‌های سری نکسوس گوگل را تجربه کرده باشید مطمئنا این حرف ما را قبول خواهید داشت که این تجربه احتمالا تجربه‌ای به یادماندنی برای شما خواهد بود تا جایی که همواره به دنبال خرید نکسوس بعدی خواهید بود. این را به عنوان یک کاربر نکسوس وان می‌گویم! برای اکثر دوستداران سیستم عامل اندروید، سری نکسوس به عنوان نمادی از قدرت، جاه‌طلبی و پیشرفت گوگل به شمار می‌آید. در واقع گوگل در سری نکسوس خالص‌ترین تجربه ممکن از سیستم عامل اندروید را به شما عرضه می‌کند تا جایی که اگر مانند من پیش از کار با این گوشی به طور مثال گوشی جی ۲ ال‌جی را تجربه کرده باشید، خام بودن اندروید دستگاه شما را غافلگیر خواهد کرد.

 

Nexus-5-Review-in-Farnet-03

 

در ادامه مطلب با ما باشید.

فرحان شهمیری بازدید : 32 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

خودرو فورد ماستنگ GT سال 2015 پلیس برای GTA IV

 

 

قبلا برای شما مدل ساده این خودرو یعنی فورد ماستانگ GT سال 2015 را گذاشته بودیم. اینبار نیز می خواهیم خودرو پلیس آن را به شما معرفی کنیم که این نیز توسط AIGE از بازی NFS: RIVAS به GTA IV تبدیل شده. اگر شما نیز می خواهید تا علاوه بر خودروهای ساده به خودروهای پلیس نیز تنوع ببخشید توصیه می کنم که این مد را حتما دانلود و نصب کنید. از ویژگی های این خودروی پلیس می توان به داشتن چند طرح متفاوت و زیبا که چند نمونه آن را در تصویر فوق مشاهده می کنید، به همراه داشتن سه نوع پلاک مختلف، داشتن 2 Extra باله (اسپویلر) و پلاک که می توانید توسط Simple Native Trainer به خودرو اضافه کنید، هندلینگ فوق الاده و … اشاره کرد.

برای دانلود این خودرو به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

فرحان شهمیری بازدید : 46 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 
گلکسی اس 5 سامسونگ رونمایی شد: صفحه‌نمایش 5.1 اینچ 1080p، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 801، 2 گیگابایت رم، اسکنر اثر انگشت و حسگر ضربان قلب
 

سرانجام انتظارها و شایعات گوناگون به آخر رسید و سامسونگ در مراسم Unpack خود، نسل بعدی پرچمدار گلکسی را بصورت رسمی رونمایی کرد. گلکسی اس 5 سامسونگ برای مدت طولانی مرکز حدس و گمان‌ها و شایعات مختلف بود و باعث شد، برخی از ویژگی‌های آن نظیر اسکنر اثر انگشت شناخته شده باشد.

 

 گلکسی اس 5 سرانجام اینجاست و اکنون همه چیز را در خصوص پرچمدار سال 2014 تولیدکننده مطرح کره‌ای می‌دانیم. گلکسی اس 5 به قلمرو فبلت‌ها بیش از پیش نزدیک شده و از یک صفحه‌نمایش 5.1 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1920 در 1080 بهره می‌برد؛ اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه خانگی و نیز حسگر ضربان قلب قرار گرفته در پشت دستگاه در کنار بخش فلش LED این دستگاه را همراهی می‌کنند. گلکسی اس 5 سامسونگ کاملا در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است که می‌توان آن را یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های پرچمدار جدید سامسونگ دانست.

در ادامه مطلب با ما باشید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 261
  • بازدید کلی : 4,363