loading...
دنیای مطلب
محمد عرفان کلاله بازدید : 507 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

ایزه آکادمی (به انگلیسی: Academy Award) که به‌طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد. جوایز اصلی در یک جشن که مستقیما از تلویزیون پخش می‌شود، اغلب در ماه مارس بعد از سال مربوطه و ۶ هفته پس ار اعلام اسامی نامزدین اعطا می‌شوند. این جشن بسیار مجلل و با شکوه است و تمامی مدعوین بر روی فرشی قرمز رنگ که توسط برجسته‌ترین طراحان مدروز آماده شده راه می‌روند. بر اساس تخمین‌ها هر سال بیش از یک میلیارد نفر به صورت زنده و یا ضبط شده این جشن را تماشا می‌کنند.

هم اکنون مراسم سال ۲۰۱۴ که ۸۶امین دوره از مراسم سالیانه می باشد آماده دانلود بوده و شما می توانید برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی این مراسم را با لینک مستقیم و به طور کاملا رایگان  دریافت نمایید.

|فرش قرمز مراسم Oscars Red Carpet Live 2014 به پست افزوده شد|

Oscar 2014 cover دانلود مراسم اسکار 2014 – The 86th Annual Academy Awards 2014

 

فرحان شهمیری بازدید : 25 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

با وجود گوشی‌های اندرویدی پرچم‌دار مختلف از برندهای متفاوت هرساله این پرچم‌داران سامسونگ و اچ‌تی‌سی هستند که با جدیدترین سخت‌افزارهای روز عرضه می‌شوند و رقابت سرسختانه‌ای دارند که در سال‌های اخیر معمولاً به نفع سامسونگ و سری کهکشهانی گلکسی اس آن تمام شده است. اما امسال که گلکسی اس ۴ تغییر ظاهری زیادی نکرده و اچ‌تی‌سی تمام توان خود را در HTC One به نمایش گذاشته است برنده این جدال سهمگین کدام گوشی است؟

Galaxy-S-4-vs-HTC-One

 

فرحان شهمیری بازدید : 37 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

این روزها با وجود پرچمدارانی مانند گلکسی اس 5 سامسونگ، اچ تی سی وان و اکسریا زد2  سونی رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند اصلا آسان نیست و هر شرکتی که ادعای تولید بهترین گوشی هوشمند بازار را داشته باشد باید با چنین پرچمدارانی به رقابت بپردازد اما ظاهرا ال‌جی کار را راحت‌تر کرده و با عرضه گوشی هوشمند جی ۲ هر شرکتی که چنین ادعایی را داشته باشد کافیست گوشی هوشمندی بهتر از این گوشی به بازار عرضه کند. بله! ال‌جی پس از عرضه گوشی موفق اپتیموس جی که با اپتیموس جی پرو ادامه پیدا کرد توانست جی ۲ را به عنوان جانشین اپتیموس جی اما بدون پیشوند اپتیموس در نام خود روانه بازار کند.

Lg-G2-Review-01

 

در ادامه مطلب با ما باشید.

فرحان شهمیری بازدید : 44 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر تا بحال یکی از گوشی‌های سری نکسوس گوگل را تجربه کرده باشید مطمئنا این حرف ما را قبول خواهید داشت که این تجربه احتمالا تجربه‌ای به یادماندنی برای شما خواهد بود تا جایی که همواره به دنبال خرید نکسوس بعدی خواهید بود. این را به عنوان یک کاربر نکسوس وان می‌گویم! برای اکثر دوستداران سیستم عامل اندروید، سری نکسوس به عنوان نمادی از قدرت، جاه‌طلبی و پیشرفت گوگل به شمار می‌آید. در واقع گوگل در سری نکسوس خالص‌ترین تجربه ممکن از سیستم عامل اندروید را به شما عرضه می‌کند تا جایی که اگر مانند من پیش از کار با این گوشی به طور مثال گوشی جی ۲ ال‌جی را تجربه کرده باشید، خام بودن اندروید دستگاه شما را غافلگیر خواهد کرد.

 

Nexus-5-Review-in-Farnet-03

 

در ادامه مطلب با ما باشید.

فرحان شهمیری بازدید : 32 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

خودرو فورد ماستنگ GT سال 2015 پلیس برای GTA IV

 

 

قبلا برای شما مدل ساده این خودرو یعنی فورد ماستانگ GT سال 2015 را گذاشته بودیم. اینبار نیز می خواهیم خودرو پلیس آن را به شما معرفی کنیم که این نیز توسط AIGE از بازی NFS: RIVAS به GTA IV تبدیل شده. اگر شما نیز می خواهید تا علاوه بر خودروهای ساده به خودروهای پلیس نیز تنوع ببخشید توصیه می کنم که این مد را حتما دانلود و نصب کنید. از ویژگی های این خودروی پلیس می توان به داشتن چند طرح متفاوت و زیبا که چند نمونه آن را در تصویر فوق مشاهده می کنید، به همراه داشتن سه نوع پلاک مختلف، داشتن 2 Extra باله (اسپویلر) و پلاک که می توانید توسط Simple Native Trainer به خودرو اضافه کنید، هندلینگ فوق الاده و … اشاره کرد.

برای دانلود این خودرو به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

فرحان شهمیری بازدید : 46 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 
گلکسی اس 5 سامسونگ رونمایی شد: صفحه‌نمایش 5.1 اینچ 1080p، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 801، 2 گیگابایت رم، اسکنر اثر انگشت و حسگر ضربان قلب
 

سرانجام انتظارها و شایعات گوناگون به آخر رسید و سامسونگ در مراسم Unpack خود، نسل بعدی پرچمدار گلکسی را بصورت رسمی رونمایی کرد. گلکسی اس 5 سامسونگ برای مدت طولانی مرکز حدس و گمان‌ها و شایعات مختلف بود و باعث شد، برخی از ویژگی‌های آن نظیر اسکنر اثر انگشت شناخته شده باشد.

 

 گلکسی اس 5 سرانجام اینجاست و اکنون همه چیز را در خصوص پرچمدار سال 2014 تولیدکننده مطرح کره‌ای می‌دانیم. گلکسی اس 5 به قلمرو فبلت‌ها بیش از پیش نزدیک شده و از یک صفحه‌نمایش 5.1 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1920 در 1080 بهره می‌برد؛ اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه خانگی و نیز حسگر ضربان قلب قرار گرفته در پشت دستگاه در کنار بخش فلش LED این دستگاه را همراهی می‌کنند. گلکسی اس 5 سامسونگ کاملا در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است که می‌توان آن را یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های پرچمدار جدید سامسونگ دانست.

در ادامه مطلب با ما باشید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 259
  • بازدید کلی : 4,361